VEELGESTELDE VRAGEN
Bekijk hier de veelgestelde vragen. Klik op de vraag om het antwoord te lezen.
Wat zijn de levertijden?
Alle producten worden door mijzelf handgemaakt. Ik streef er naar om je bestelling binnen 3-5 werkdagen te verzenden. Soms zal dit iets sneller zijn, soms duurt het iets langer.
Wat zijn de verzendkosten?
Vanaf €75 betaal je binnen NL geen verzendkosten. Kom je niet aan dit bedrag? Dan zijn de verzendkosten €4,95. Jouw pakket wordt verzonden met Track&Trace via PostNL.
Als ik meerdere items heb besteld, hoe gaat het dan met de verzending?
Wanneer jouw bestelling bestaat uit meerdere items zullen deze allemaal gezamenlijk verzonden worden wanneer alle items af zijn.
Kan ik een bestelling plaatsen met spoed?
De bestellingen worden op basis van ordernummer gemaakt en/of verzonden. Mocht je spoed hebben met het ontvangen van jouw bestelde items, neem dan even contact op via het contactformulier.
Is het mogelijk om een product aan te passen?
Ja zeker! Wanneer je bijvoorbeeld een gecombineerde maat wilt of stofje ziet waarvan je graag net een ander item wil dan die al in de collectie is opgenomen. Stuur dan even een berichtje via het contactformulier!
Is het mogelijk om mijn product te ruilen/retourneren?
Het kan soms voorkomen dat de bestelde maat net niet helemaal de juiste is. Dan kan je er voor kiezen om jouw product te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat. Neem hiervoor contact op via het contactformulier, vermeld hierbij even jouw ordernummer.
Je bestelling helemaal/gedeeltelijk retourneren voor geld terug kan ook. De items dienen dan niet gedragen en/of gewassen te zijn. Wanneer je daarnaast na het retourneren van items onder de minimaal te besteden waarde van €75,- komt voor gratis verzenden, worden ook deze kosten in mindering gebracht op het terug te storten bedrag.
De kosten voor het retour zenden van jouw item(s) draag je zelf.
* aangepaste/gepersonaliseerde items kunnen niet geretourneerd worden.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd item heb ontvangen?
Dat is natuurlijk hartstikke vervelend! Alle items worden door mij met liefde met de hand gemaakt. Het kan soms voorkomen dat er een foutje in de kleding zit, sorry daarvoor! Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met mij op via het contactformulier en vermeld hierbij jouw ordernummer. Ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op en we gaan samen op zoek naar de juiste oplossing.
